CONTACTO: animateatejer@gmail.com - 2408 7643


martes, 7 de febrero de 2012

The Campaign for Wool celebrates fibre’s legacy and potential

School of Design staff and students have a big role to play at the launch of The Campaign for Wool into New Zealand at the College of Creative Arts in Wellington.

El staff y los alumnos de la Escuela de Diseño están jugando un gran papel en el lanzamiento de la Campaña por la Lana en Nueva Zelanda, en el Colegio de artes Creativas en Wellington.

The week is part of an international series of campaign launches celebrating the legacy of the fibre and how it continues to evolve - in terms of its trading potential for exporters and versatility for designers.

La semana fue parte de una serie de campañas de lanzamiento que celebran el legado de la fibra, y como continua evolucionando - en términos de su potencial comercial para exportadores y de versatilidad para creadores.

Its global objective is to bring wool back into fashion and to highlight it as a fibre that is an eco-friendly and durable option to cheaper and more disposable alternatives. 

Su objetivo es volver a traer a la lana en el mundo de la moda, y destacarla como una fibra que es una opción eco-friendly, duradera a otras alternativas baratas y descartables


No hay comentarios: